به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ حمید ضیایی پروررییس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور درکارگاه آموزشی نقش و کارکرد رسانه های اجتماعی و اطلاع رسانی مجازی درگرگان گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی می توانند با برنامه ریزی و بهره مندی مطلوب از ظرفیت ها وتوانمندی های شبکه های اجتماعی در راستای اطلاع رسانی دستگاه ها گام های موثری بردارند.
وی در ادامه ویکی ها و شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و آپارات و ... را برشمرد و افزود: با تعاریف هرکدام از شبکه های اجتماعی می توان ورود پیدا کرده و از قابلیت های این شبکه ها و ارتباط با مردم وبهره مندی از این قابلیت با تغییر مسیر حرکت محتوا به نفع خود در جهت ارتقا اطلاع رسانی وعملکردی اقدام نمود.
ضیایی پرور، بهره مندی از این ظرفیت را برای اطلاع رسانی مناسب مفید دانست وادامه داد: بعد از دوره زیرساخت ها ودوره شبکه های اجتماعی ، دوره تحلیل محتواست و روابط عمومی های وقتی می توانند مطرح شوند که دوره تحلیل محتوا را به خوبی پشت سرگذارند.
انتهای پیام/